divendres, de març 28, 2008

El poc-creïble Hulk

Potser vaig ser l'únic que m'ho vaig passar bé veient Hulk?
La gent es queixa de que era lenta, massa reflexiva, que el protagonista trigava massa a transformar-se...
Mireu-vos bé el trailer de la nova versió, dirigida per Louis Leterrier (Transporter 1 & 2 entre d'altres perles). Encara que males llengües diuen que l'actor Edward Norton ha estat qui ha pres gairebé totes les decisions i ha fet la feina, deixant el pobre Leterrier al marge.

Us dóna bones vibracions? Creieu que els efectes especials estan a l'alçada? A mi em sembla que a aquest Hulk li falten unes quantes setmanes de tunning, treure-li unes quantes venes del cos... vaja que em sembla molt poc creïble, o com a mínim, molt menys creible que el de la peli anterior. (Per poc creïble que pugui ser un personatge així, amb aquests famosos pantalons elàstics)

1 comentari:

Unknown ha dit...

A mi aquest Hulk amb melenetes em posa més aviat nerviós...